Music:knows how to do it!

Musik säger jag bara! Tonerna som bara tränger in i märgen, enda in i själen, det känns i hela kroppen. Det finns inget utrymme att gömma sig , bara face it. Det kan ibland vara lite skrämmande-det blir så naket och skört på något sätt. Men jag älskar det.

Jag känner plötsligt att min värld blev lite mer öppen, sådär vips lixsom.

Det är en alldeles optimal kväll här i Trollhättan, behagligt väder och ett skinandes rent hem!

Imorn ska jag till Uddevalla, mamma är så snäll som lånar ut sin bil-TACK!

Nu ska jag fortsätta på min låt..jo du läste rätt, en truddilutt som jag knåpat på sedan jag var 16-år..på tiden att den blir klar och jag måste säga att det låter jävligt bra!

Undra om Bert Karlsson fortfarande är kvar i Grebbestad?!:-)

puss så länge♥


Kommentarer
Postat av: anna.

hej jenny ! kommer du ihåg alla låtar vi skrev på landet när vi var kids ? :D kerstin påminde mig om "vem kan tro att en vit liten hund kan acceptera vägen fram ?" haha, underbart.

mången kram till dig / systrarna greve.

2008-07-15 @ 19:24:28
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej lilla Anna och Kerstin!! Klart jag kommer ihåg, herregud vad vi höll på..den låten glömmer jag aldrig-den var t.o.m lite svängig har jag för mig:)



Hur går det för er? Spelar ni någonting i Göteborg?!



Kom upp till fallens dagar i Trollhättan vettja!

KRAM!!

2008-07-16 @ 00:30:50
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/
Postat av: anna & kers.

haha ja. fantastiskt.

vi har faktiskt spelning imorgon ! så idag har vi repat hela kvällen. ska bli skoj, men är sjukt nervös !



vad är fallens dagar ? :)

Kramen.

2008-07-16 @ 20:29:20
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0