Det där med "dagens outfit"- inte min grej egentligen..

men hur fin är inte denna tränings-kombo på en skala?! Jag gillar verkligen denna jacka, fick den för övrigt av P ganska så nyligen-bekväm och snygg på samma gång! Haha, så jävla B och icke professionellt jag håller kameran på, å att inte tala om "posen" jag försöker mig på, om man ens kan kalla det för det. Nä, jag har inte fattat grejen med att lägga upp "dagens outfit" dagarna i enda..vem fan bryr sig egentligen? Ger det snarare en "egokick" och är det ett "se på mig agerande"? Själv föredrar jag istället-"lyssna på mig". Men det klart, linslus har man nog alltid varit-sedan jag stod hemma i trappan i Hällevadsholm och växlade från den ena posen till den andra. Joanna minns du?:) 

Men för denna gång: här serverar jag er en "dagens outfit" (träningsoutfit för att vara exakt).  

Nu ska jag ut och göra mig mindre attraktiv-svettig med röd fejja och med ett förfärligt ansträngt uttryck. Hoppas Trollisarna (säger man så?!) här i Trollhättan håller sig inomhus, det kan mycket väl vara möjligt då vädret är skit skit skit.

Jag var uppe relativt tidigt idag, har fått gjort en massa och "dagen har ännu inte blivit lunch", hur gick det där till?!

På återhörande,
Ninni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0