Allt som "alla andra har"- vill ju jag också såklart ha..



..............................................................................................................!!

..............................................................................................................!! (jag lämnar raderna tomma då jag, förmodligen, redan tänkt om till i eftermiddag på Espresso house eller på en uteservering med en kall bira)



 ...så jag får nog nöja  mig med att inhandla ett par av dessa. På så sätt kanske jag kan finna ut om det var en "bestående genuin tanke" eller bara en av mina många tusen spontanta och impulsiva idéer.

Tänk.. då kunde jag och lillen sitta och gräma oss ikapp över våra "volanger" (som Mia Törnblom så vackert benämmer dem). Jag behöver någon att sympatigräma mig med-och ungen på bilden är perfekt till ett sådant ändamål.


Vad näst? Klunka kaffe, äta lunch, in i duschen, pynta till mig och iväg (hinner jag allt detta på en timme tro..)!


see u soon snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0