Morn morn!

Ny dag, nya möjligheter, ellerhur mina vänner! Vad ska ni hitta på idag? Gör något oväntat, något utöver det normala. Kan ni inte göra det. Allt för att trotsa jaget och bevisa för sig själv att man faktiskt kan.

Inatt drömde jag och vaknade omvartannat, visserligen sägs det att man sover oroligt när man minns sina drömmar, men jag älskar att drömma. Oavsett hur snedvridet och obegripligt budskapet kan vara. Inatt drömde jag att jag hoppade av min utbildning och kom på att jag istället ville bli journalist. Jag gillar ekonomi, till en viss mån i alla fall, så inga sådana planer är aktuella. Dessa drömmar alltså..och jag har ett flertal på lur som jag ska förtälja er om en anna gång!

Men hur söt är det tillåtet att vara? Mamma hade kokt ett ägg, och gjort iordning en ost å skink macka, väl inplastad i kylskåpet med ett liten lapp liggandes över. Det stod Jenny på lappen. En sådan mamma tänker jag också att bli, en mamma med "det."

Morsningkorsning!
Penny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0