Mitt dåliga samvete är totalt.

Efter tentan i fredags sprang helgen ifrån mig och bloggen likaså. Men nu är jag onekligen här igen!

Då var man på plats i Trollhättan igen, startade ny kurs idag, finasiell ekonomi. Har ännu inte fått någon riktig uppfattning om det är en "gillar mucho" kurs eller icke.

Är det inte underbart-jävla-härligt ute, att kunna spatsera iväg i sin vår jacka å solisar..åå I like. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig tills på onsdag, my birthday, remember!! Jag skrev en lång önskelista igår innan jag lämnade Grebban. Och listor är till för att följas..så..så jag förväntar mig det översta där på listan. Så ta det till er mina söta, ni som tänkt ge mig något fint-hihi! För er som inte har listan framför er, det står: en HUND...men ok då, det funkar med en kisse också! Nu låter jag som en sådan där "ha" tjej, men nej nej, jag blir glad över en teckning.
 
Jag har lite bråtis nu, ska ut å äta lunch, hämta ut ett paket innan träning på Plus. Så jag avrundar lite abrupt här, men jag ville främst ge er en hint om att jag lever..trots att bloggen har en tendens att hamna i skymundan titt som tätt.

Skutta ut i solen med er nu goingar!

puss puss från Ninni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0