Först nu..

börjar jag att vakna till liv igen. Har i princip legat i koma efter helgens bravader:)! Men skoj som bara den var det, men med ett aningens högt pris kanske..såhär i efterhand liksom. Förresten, Lipz är ju ett rikigt nice place-nära och bra! Så tack för en dunder kul helg!

Hur är det med er, mina vårpingler? Visserligen ryktas det om att snö är påväg, men vår är det så vad gör det! 

Vet ni, jag har redan börjat skissa på min önskelista, hihi, tjejen med god framförhållning var det:). Allra, allra mest så önskar jag mig en hund..jo, det är sant. Det är väl inte så konstigt egentligen, med tanke på att jag är uppvuxen med hund. Jag har all tid i världen för en liten jycke, nu när ingen av det andra könet kräver ens uppmärksamhet så att säga. Så ge mig en hund vetja-då blir jag glad! 

Nä, nu ska spisen och matkunskaperna få arbeta lite..hmm vad ska det bli idag tro, jag är hungrig-och det nu!

puss&kram

p.s det blir en vit helg som kommer, någon som trodde något annat?:) d.s











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0