Din lilla latis..

så du bangar alltså spinningen uttrycker papps! "Super daddy" i sin träningsoutfit beger sig iväg till Tanum för att svettas och bränna lite kalorier. Det var droppen för mig! Jag vägrar vara sämre än pappa så Ninni hoppar snabbt i sina träningskläder, slänger upp håret i en slarvig toffs och löper iväg!

Åå mina vänner, vilken härlig joggingtur denna onsdagskväll bjöd på! Jag sprang runt berget, ner till havet och vände vid fiskarens sjöbod. Jag var helt död när jag kom hem och ramlade nästan ihop här utanför på grusgården. Inte nog med det, sedan följde styrketräning för att komma upp i samma "träningslängd" som pappa.

Nu sitter vi här, far och dotter, i soffan och är sådär löjligt stolta över oss själva! Ett ypperligt sätt att avrunda en underbar dag på!

Träningvärk imorgon eller-skulle tippa på det ja!

KRAM på er mina prinskorvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0