3O april, Kungens födelsedag och Ninnis likaså!

Jag är glad, glad och så barnsligt glad!! Tack alla mina underbaringar för fina sms och samtal-ni gör min dag!

Det blir kalas hos mig kväll, med massa gott och med sköna männsikor! Ser så fram emot att få träffa mina släktingar, moster, Danil , mormor, morfar..åå!

Men innan dess:

-STORSTÄDA lägenheten
-sola solarium
-fixa en söt klänning inför kvällen!
-funderar på att sticka ner å köpa en stor gräddig tårta, trots att mamma fixat en efterrätt..

Inga mer måsten idag inte, det är min dag idag och jag har "fullmakt" över dagens agenda!

Nä nu måste jag sätta fart, so long!

<3<3<3 ( tänkte göra 22 st hjärtan, men kom på att det har jag rakt inte tid med:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0