Sammanhang - no exist pas.

Jag gick upp tidigt idag. Nattens sömn helt i sin ordning. Varken mer eller mindre. Jag känner mig stark och svag. På samma gång idag. Märklig känsla. Försöker förstå och ger mig inte försen det också så blir. Jag vill tro att orden kan hjälpa mig att sortera, justera och organisera min förvirring. FÖRVIRRAD. Tanke nummer två - det är ok att känna så. 
 
Fick igår besked om att min ansökan befinner sig under utvärdering - jag är nervös. Mitt hjärta, själ och min existens vill bli antagen. Jag vet att det är rätt så. Jag vet också att jag är ganska ok om jag skulle få ett nej - jag vet redan hur jag ska förhålla mig och hantera just ett sådant nej. Min psyke har förberett. Sjysst.
   Det är skönt när man är på rätt spår och utrustar sig med bästa möjliga; i form av sömn, föda och kärlek - då hanterar man livet så ofantligt mycket skickligare. Och jag börjar bli riktigt skicklig på dethär. Igår var jag ledsen och i konflikt, idag är jag förvirrad, men lycklig. Idag åker jag således in till Trollhättan och försöker lösa denna konflikt -mer korrekt - denna culturkrock.

Men vackra männsikor, catch your day! Skratta, umgås och lev! Puss!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0