Kan detta verkligen gå vägen?

Det blev många intressanta diskussioner på  gårdagens seminarium, och det flöt på riktigt bra! Vi var klara vid 17 varpå Överby köpcenter besöktes! För den som undrar vad det var med blogg.se plattform igår kan jag bara undra med..jag försökte nog logga in sisådär 100 ggr och det enda jag möttes av "errrrrrrroooooorrrr". Väldigt frusterande då jag hade mycket på hjärtat. Men jag är inte rätt person att klandra, då jag själv, under omständigheterna inte är särskilt stabil och tillförlitlig. Så jag ska hålla truten. Men som sagt, det är något jag konstant är medveten om och voilà -vilket möjliggör förändring! Så är det med allt, tänk på det.

Ok ok. Nu är det andra bullar som gäller. Jag inser, exakt nu att jag måste ta fram mina super krafter om jag ska fixa tentan nästa vecka, en vecka har jag på mig. Det kan gå, men förutsättning är : disciplin, bra med sömn, "välja att älska det jag gör" och ha skoj! Jag ska göra ett litet experiment. Jag ska lura min hjärna att det är det absolut roligaste och tillfredställande jag vet att  plugga inför en stor tenta i biologisk psykologi ( hjärnans funktioner, nervsystem, neuroner, gener mm mm mm) under tidpress och en vecka som i detta fall. Men jag är ju en sann tidsoptimist! Nog ska det gå den här gången med! Men jag tänker som såhär, ponera att det inte skulle gå vägen då deppar jag inte ihop till en grå mus för det - för nästa lördag drar äntligen kursen i Personligt entreprenörskap II igång! Jag läste ettan i höstas och det var, utan att ens fundera den mest givande kursen jag läst under min tid på högskolan. Och nu kommer alltså dessutom tvån! Vi är ett underbart härligt gäng och föreläsarna Marcus och Stefan (författarna till b.la. böckerna: "att få saker att hända" och "må bra under tiden du lyckas) är två nästan överladdade energisprutor, klockrena killar!

Men det här med tentan kan bli intressant..jag tror iaf att jag bör sätta igång nu. Men först lite air med Penny Pooow, som jag numera börjat kalla henne och så kaffe. Kaffe såklart. Oj vad kaffe det kommer konsumeras den närmaste veckan, det har jag lixsom på känn redan nu. 
 
Later mina troll♥J
 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0