Nu är nu och lev så där!



Eller var någonstans brukar ni befinna er? Imorgon eller igår eller kanske där "ifall om att"? Rynka er inte i pannan nu, tror ni inte att jag ser er?! Jo, detta är faktiskt värt att skänka en tanke och fundering åt. Jag har som vana att vara överallt förutom i nuet. Det är inte bra, så därför tänker jag mig en ändring på det. Man missar en jävla massa viktig information när man brister i att tillämpa nuet.

idag, så just nu har jag levt i nuet! Och vad tyckte då fröken om detta? Jorrå, det är ju förbannat mycket enklare så, så mycket kan jag säga. Ok då, ett erkännande kommer lastat till mitt kära gammal ex: "det låg/ligger visst någon sanning i ditt levnadsätt..det där med att leva i nuet alltså". Ibland var det nog så att du, trots allt visste bäst, men så endast på ett fåtal punkter. Det är viktigt att stryka under. Jag vill inte, förstår du, att du ska få storhetsvansinne nu.

Var någonstans lever ni mestadels?

Dagens tack går tillMajja, Marianne och Carrobarro-ni vet alla för vad och varför. Ni är bäst enkelt uttryckt!

Höres lite senare..eller det är nog bäst att jag kniper med mitt lilla munstycke där. Ni vet ju att det där med min uppdatering lever sitt eget lilla liv!

Pennan♥


Kommentarer
Postat av: mats

Fin mössa :P Jag lever nog både i nuet och lite i framtiden, men struntar i dået...

2008-10-05 @ 19:11:25
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej godis! tror du på distans förhållanden? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget lite senare, tack & puss :)

2008-10-05 @ 19:31:09
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: mats

Haha - jag vet inte hur jag gör det, antagligen ser jag det så att det som varit kan man ju ändå inte ändra på. Är det inte så?

2008-10-05 @ 20:15:13
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0