Ok, såhär ligger det alltså till.

Saken är inte den att jag tappat sugen på att blogga, för det gör jag flera gånger om dagen. Men på en annan plats, detta innebär att jag skriver på en anonym blogg. Vilket jag har gjort i över ett halvår nu. Jag har inte bestämt mig huruvida jag ska smacka ihop de båda eller hur jag kan tänkas göra. Jag ska sova på saken. 

Det skulle kunna bli riktig bra att slå dem samman, det skulle kunna resultera i en sjuhelsikes nyanserad och spännande blogg! Jag ska i alla fall överväga saken, det ska jag.


..eller så spar jag mig själv och er denna, låt säga lite tyngre typ av text och lyssnar på fröken till vänster istället..hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0