Tillåt mig att..

tycka synd om mig själv! Lite iaf. Usch, fy, urk å bläääää, det är lördag, postkodmiljonären (Richard Sjöberg, behöver jag förtydliga varför jag tittar) och fenomenet vi alla talar om- MELODIFESTIVALEN- och jag är sjuk! Jag vill inte, och jag har inte tid med det här. Jag vill ju stå upp i soffan å sjunga med i låtarna och röra på höfterna på ett sådär barnsligt tonårsvis, ni vet. Vaknade denna lördag av att min systers pojkvän, Martin stod utanför min dörr..ööö är han i min dröm eller snackar vi verklighet här? Tur att jag hade haffat min pinky morgonrock i all hast..annars hade det blivit ett pinsamt scenario i repris! Jag var helt borta, och håret måste sett för jävligt ut. Det var en märklig morgon..eller för den morgonpigge, eftermiddag!  "Frukost" bestod av 3st alvedon (brus, river så gott i halsen), 2st glas cola light plus en överdos av choklad. Hmm.. undra om denna kur har någon verkan? Känns inte så direkt. Men det är ganska skönt att veta att jag inte är ensam om att ligga ofrivilligt på soffan i kväll-pappsen har också drabbats. De som skulle på båtmässan-ingen fara, jag köper er en lyxig variant när kronorna ändrar riktning på mitt konto. För just i denna studerande stund, verkar kredit sidan vara hyperaktiv. Ryck upp dig debet, å gör något!

Jag som ville träffa söta Carro ikväll, hade faktiskt tänkt att förflytta mig till din stad och hälsa på ikväll:( Men jag spar dig det!

Har funderat på en inflyttningsfest i min lägenhet i Trollhättan, har ju faktskit bott här någon månad nu-men blir aldrig klar! Till helgen har mamma och pappa lovat mig att fixa och dona med det som återstår. Just nu kombinerar jag färgerna, mörkrosa, grön och svart. Var lite skeptisk till denna färgkombinationen ibörjan, men nu känns den hel rätt, sådär lagom flickig-vuxen-stilren-plottrig.. Jo, iaf, tanken är att kanske anordna en liten fest i april, vad sägs om det guys?! Jag är perfektionista i allt jag gör-så allt måste vara tipp topp då!

Nix, nu ska jag inte uppehålla er längre, men det klart, vad går upp emot att läsa min spännande blogg en lördagskväll..nä just det,  jag tänkte väl det:-)

Ta hand om varandra. Glöm inte det.
Ninni


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars liten då!pussen på dig.JAAAA,du måste ha en inflyttningsfest!snart! Jag ringer hjärtat.

puss och kram,
Johanna

2008-03-08 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0