Lazy Sunday?Not.

Icke sa Nicke-jag är utvilad och utsövd (?) och med utan några "dagen-efter-biverkningar"..ni vet allt det där vanliga man normalt sett kan drabbas av en söndag?! Haha!

Idag är det "deadline" och jag ska lämna in min första skrivuppgift i HRM. Jag pendalr mellan att vara super imponerad av det jag åstadkommit till "håller verkligen detta, är jag på rätt spår". Aja, det är ändå med ett sansat  "klick" jag bifogar iväg mitt arbete. Det är ju trots allt flera år sedan jag skrev något på engelska och inte minst i fackliga termer. Ni vet alla dessa "linking words" and so on. Okej, nog om det för en stund!

Jag var på bus humör imorse, jag har muppat och löjlat mig hela morgonen-hehe. Älskar att vara på ett sådant humör, värsta lyckopillret i sig, som man på egen hand kan producera-coooolt!

Jag somnade nog inte innan 04.00 inatt p.g.a av att jag fastnade i telefon (med mindre nyktra männsikor:). Jag ska ge er en ganska så rolig "sms-konversation". Det tyckte iaf jag! Och J, om du läser detta-ta inte illa upp (lätt för mig att säga liksom).

J skriver: Fan va busigt väder det blev då, lust å snacka lite?

(Jag pallar inte å svara).

J skriver igen: säga hej?

(Å det orkar jag inte heller, bara vetskapen om att han är betydligt mer dragen än vad jag är, gör att jag även dissar detta sms ).

J skriver ytterligare: Träffas på S? (S??????-vaaaa vilket ställe är nu det tänker jag?)

(Vid det här laget börjar jag dra riktigt på smilgroprna å funderar några sekunder innan jag finally skickar iväg ett sms..)

Jag svarar: För det första så vet jag inte var S ligger, för det andra så verkar vännen en aning desperat, och då till det tredje "gå hem å lägg dig istället" varpå en smilyes och en punkt.

J igen: Hmm..jag ville inget sånt, jag ville bara säga hej på dig snygging. Aja godnatt då.

söta killar kan vara och så stygga flickor kan vara! Jag var verkligen i mitt "esse" inatt och jag var inte ett dugg tillmötes-utan en riktig "mean girl".

♥♥Ninni♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0