Började tidigt.

Denna bild togs för exakt ett år sedan, vackert. 

Sedan barnsben har jag alltid drömt om ett eget företag, mitt alldeles egna lilla company.. Jag började min karriär med att sälja baguetter till sommargästerna vid 7-års ålder. Redan då visste jag vad jag ville, redan då var jag driven och målmedveten.

Jag ler lite smått för mig själv  nu, då jag minns följande: "dagen innan lämnade jag offerten; samma kväll tog jag in orders, varpå morgonen gräddades det baguetter och kanelbullar för att sedan cyklandes iväg för att leverera varorna, innan frukost såklart. Jag minns fortfarande doften av det där nybakta, och bilden med en alldeles för trött Ninni. Jo minsann, det var tidiga mornar.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0