Jahapp.

Jag är här igen! Jiiises måste samla mig, andas - IN..UT. Och bloggen!! - dags för dig att agera bollplank. Har haft en kanon helg, med bästa tänkbara människor. Helgen har gått som på räls mao, gött som fan! Avslutat en kurs i Personligt entreprenörskap, vi hade ett sista litteratur seminarium i lördags. Helt underbara föreläsare!

Lite snurrig och ostrukturerad just idag. Tror det kan ha med brist på sömn att göra. Men jag tillåter det att vara så. Gjort andra trevliga och mysiga påhitt på förmiddagen så det väger över. Var med ett gäng på ett super mysigt lunch hak förut - raggmunk, fläsk och lingonsylt konsumerades. MUMMA! Ja, det var en upplevlese i sig!

Ibland blir jag så less på min bristande tekniska förmåga. Jag har ju som sagt fått ny mobil, men hur i helsike för jag över bilder till bloggen??? haaaaa?! hmm, har fotat massa de senaste dagarna. Älskar fotografier. Så vackert. Säger och uttrycker så mycket. Nu ska jag sällskapa en kompis med en cigg på balkongen. Ses sen. Men förklara, gärna någon hur man för över bilder från mobilen. Och ja, jag är fortfarande mörk i kaluffsen.

Puss!


Kommentarer
Postat av: lisa

hej vännen.

det har änna varit full upp här. vart mycket hets. och jag skall vara helt ärlig, jag har inte varit så social det sista. skäms och vet inte riktigt vad jag skall säga. men tusen tack att du bryr dig!!! du är guld värd. Vi kan väl ses innan jul om du hinner?

ta ja hand om dig!

stor fet kram ;)

2008-12-02 @ 21:44:26
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0