Idag har jag blivit med vovve - och besökt fabro polis!

En väldigt händelserik dag m.a.o!  Då var mitt hundköp klart - handpenningen överlämnad och leveranstid fastställd! Singel livet var därmed ett avslutat kapitel. Och jag kan inte vara en lyckligare Jenny för tillfället!!..tänk att jag snart ska bli mamma!!, (läs matte på hundspråk)  ja det är precis så härligt som det låter, en liten bebis ska flytta in på drottninggatan 44B! Nu ringer min hyper glada älskade Majja som precis anlänt till Sverige - hur kan det vara möjligt att sakna någon så mycket?

och huruvida mitt möte med Mr konstapel yttrade sig idag tar jag lite senare..poliser är trevliga filurer - minst sagt!

(tack pappa för att du fixade pucken till mig<3)

so long!


Kommentarer
Postat av: mats

Haha - grattis mamma!

2008-12-18 @ 17:53:10
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0