Alsklingar mina!!

Hur mar ni?? Vi har det bra; bor o lever som prinsessor! Penny och jag ser Tour eiffel genom sovrummet, kan inte ha det battre! internet o allt ar antligen fixat; ,men just nu har jag en dalig dator,kan inte skriva pa dessa konstiga knappar, ja har sa mycket at beratta,oj vad jag saknat er o min blogg? ikvall har jag min dator igen,sa alla ni darhemma var inte orolig jag lever o andas,mer an nagonsin forr! Ikvall blir det fransk restaurang; foresten jag kommer att borja skrivca pa eng maste komma in i spraket, franskan gar fakttiskt bra! sist; JAG ALSKAR PARIS!

KARLEK♥


Kommentarer
Postat av: mats

VAA! Är du i PARIS!! Hoppas hissen fungerar i Eiffeltornet för det är mååånga trappsteg! Ha det skönt där. Kram

2009-09-05 @ 15:27:51
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: maritza

hej ! vad kul jenny!!!!! glad för din skull! bra att du trivs! du får uppdatera så man vet hur de går för dej :) massa kramar! ta hand om dej !

2009-09-06 @ 11:09:05
URL: http://mizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0