Jag är en människa.

Ibland glömmer jag att det är livet som sådant, som faktiskt innebär allt det där. Så mycket. Så svårt. Men så intressant. Jag har varit ledsen ikväll. Jag har också varit glad för att jag har så vackra och fina vänner omkring mig. Vad kan jag göra för er? Jag sårade kanske honom ikväll, men han sårar mig med. Jag tror det var viktigt. Märklig helg. Jag har kastas mellan extas och förtvivlan, mellan kärlek och hat, mellan tårar och gapskratt. Caroline får mig alltid att le. Göran får mig alltid att orka lite till. Skriver sällan om Göran här, men det är en mycket god vän till mig. Kärleken är som den är. Oförutsägbar, svår och alldeles fantastisk. Låt det så vara. Om en vecka är det dop för Bella. Min Bella. Jag funderar på vad jag ska ge i doppresent, då slår tanken mig. Jag ska lära henne allt om hur hon utvecklar en god självkänsla. Det är det viktigaste vi har. Varför fanns inte det ämnet i småskolan? Det undrar jag. Ibland är jag ledsen, ibland glad, ibland är jag lycklig, ibland olycklig, ibland är jag kär, ibland tom, ibland är jag stor, ibland liten. Idag är jag liten. Godnatt. 



Fuck u life.


Kommentarer
Postat av: Pyttemes

Allt det du skriver om är livet.Man blir sårad man sårar men det viktigaste är att talar om att man tycker om personen men inte alltid det den gör.Att vara ärlig och rädd om sig själv.Se nu framåt tillsammans med dina nära och kära. Älskar dig alltid

2009-05-24 @ 23:43:42
Postat av: Anna W

Saknar dig!! Kram

2009-05-25 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0