Städhjälp - japp.

Vi har kommit långt, absolut - men än är hon inte rumsren, helt så att säga. B som regel ute - A inte undantagsvis inne. Men som sagt, jag ser framsteg för varje vecka och vi är på rätt väg. 

Jag förstår inte riktigt nu, från att ha varit en äkta perfektionist när det gäller ordning och reda (en del av er vet ju redan hur det ser ut i mina skåp, men nej - jag viker inte mina underkläder) så har jag beställt städhjälp idag! Kl 13! Ja, förlåt Carro - men jag klarar inte en dag till i denna jävla röra. Nu ska det bli kliniskt rent här inne, kliiiiiiiiniskt big time. Jag och Penny kommer må som prinsessor ikväll!

Jag har sett babyn nu, vad ska jag säga - hon är lixsom baby - skönheten - personifierad! Tack för bilden Martin! Idag kommer ingen mindre än min Majja Gräddnos hem från Dublin - längtar nu! Kl 16 ska jag sjunga med fina människor! Stackars vår körledare på sist träning, han hade fått sträng förbud att tala så vi kommunicerade via tecken och meningar på en blackboard. Vi måste vårda våra stämband, de är några sköra saker. Smack!





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0