Men kom ut då unge!

-Mormor och morfar har bosatt sig vid telefonen.
-Mamma och pappa håller på att go nuts därhemma.
-Martin håller oss underättade (men det går på tok för långt mellan samtalen).
-Själv håller jag i stunden på att spricka av alla starka och många känslor!

så vi gick ut och andades in lite frisk härlig luft och träffade några vänner!



Haha, jag fick en klockren kommentar förut (du ser ut som hon Pippi fast med en hund) och först då kom jag på hur oreflekterat mitt klädval och styling hade varit under dagen. Men vad fasiken, vi har inte haft någon undervisning och jag har endast ägnat dagen åt plugg, träning och chill. På ett sätt älskar jag just sådana här dagar, då jag hoppar smink och inte lägger någon som helst vikt vid val av kläder och mitt utseende. Men absolut, jag gillar varierat - bådadera - ibland kan jag vara helt cool med att vara ful, men ibland vill jag, precis som du vara riktigt snygg! 

Nä....huu..puu..varför ringer de aldrig då? Borde inte jag få vara med där inne hos syster? Jag vill bara hålla hennes hand. Hon är ju så ung. Herregud. Men jag vet att Malin kommer bli världens super duper bästa mamma! Undra om det blir en "mini Malin" (dvs. en indirekt "mini Jenny") eller en "mini Martin"..spännande. Nu blev jag sådär hyper nervös igen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra. Jag hoppas att min vackra ängel även är på vakt hos min syster just nu.
    

Kommentarer
Postat av: m

vill träffa din hund. VILL TRÄFFA DIG!!

2009-03-20 @ 21:45:07
URL: http://malinsundqvist.wordpress.com
Postat av: carolin edholm

haha jenny du ser ju för fan helt jävla underbar ut, kan du ge mig lite av din utstrålning

2009-03-21 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0