Hur var det nu igen?

Glömmer fort. Skrämmande fort. I förgår bemästrade jag min färdighet inom denna problematik. Igår glömde jag fett bort min kunskap. Men idag då? Jo just det. Idag är en helt ny dag. Den har aldrig tidigare inträffat. Wow. Mäktigt. Generöst, det lilla livet är, när allt kommer omkring.

Det är inte en sak som ska skickas, fixas, donas, köpas, bokas, ringas, lämnas, hyras ut, vaccineras, undersökas, läras, träffas innan jag åker. Men dethär gillar jag. Möjligtvis, om jag lät mig känna den omordena känslan "stress" så skulle jag sannerligen känna ett och ett annat. 

Det är så vackert när jag tittar ut genom fönstret att jag borde rodna. Jag bor likt prinsessan i sagan. Vackraste platsen på jorden. Men nu ska jag flytta. Penny och jag. Det är min impulsivitet tillsammans med den goda intuitionen som kommer färda mig längs "de tusen drömmarnas väg".  Följer ni med?

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men of course! Update me! :-)

2009-06-05 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0