Healthyparadise!

Ni skulle se frukosten jag äter här? Vilka härliga dagar jag har haft! Bra energier, mycket skog, mycket luft och de 5 tibetanerna! Vi har gjort dem varje kväll och igår upplevde jag ett rus som for genom hela min kropp. Jag kunde inte sluta le och det var en underbar känsla. Imorgon åker jag och Åsa på kurs i Göteborg - TFT ( tankefältsterapi) och det ska bli riktigt kul.  Vi ska endast vara 8 stycken i vår grupp vilket är idealiskt.  Jag suger åt mig ny kunskap likt en utsvulten svamp! Jag och min kusin Kristofer kommer åker in tidigare då vi har lagda planer innan kursens start. Längesedan jag var i Götet nu. Hundarana ropar och Penny biter mig i fötterna - det betyder, översatt från hundspråk "matte - kan du ta o lyfta på ditt f-a ar-e o ta med oss på en promenad??". Ungefär. 


Kommentarer
Postat av: mats

Tack för att du saknar mig hihi! Tankefältsterapi, shit VAD kan det vara då! Kanske att träna på att fokusera eller nåt?

2009-06-09 @ 20:47:08
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0