Vad gör jag uppe såhär dags..

och flera timmar innan det.?

Ahha - suger åt mig av varteviga möjliga lilla ögonblick. Fint fint. Jag gillar att plugga franska just på måndagar. Det känns som hjärnan är extra mottaglig för dess rrrrrrrrr och nasala nnnnnaaa ljud då. Vi har ett avtal, jag och min fransos. Vi båda går in helhjärtat för att lära oss den andres "mother of tongue" (läs i huvudak eng samt svenska för Rafaels del). Jag är mycket för detdär med jämlikhet, 50/50 och dela lika, ge och ta.
  Dagen idag ser intressant ut. Jag tror mig gilla den lite extra mycket. Min Stig Helmer från huvudstaden kommer till Grebbestad till veckan - wow! Vi har big plans going on - både på ett intellektuellt plan såväl som party-all-night-long hela nästa vecka! Grebbestad, Båstad och fallens dagar - undra om jag forfarande håller måttet? Dricker jag numera gör jag det en kväll, mycket lr lite. Det beror på. Dagen efter mindfulness. Dagenefter - recovering. Haah!  Det ser knappert ut att hinna med något sådant inför nästkommande semester vecka. Well well, vad gör det om hundra år. 

Kaffet är klart. Jag är sugen på lösgodis till frukost idag. Men det skulle inte funka. Jag skulle prestera på noll inom en timme. Synd. Vad f-n äter ni till frukost? Ge mig det optimala? 
 Penny löper förresten. Inte ska hon bli morsa innan mig. Jag har stenkoll på fröken. Hon är tröttare än vanligt. Det lilla lyckopillret. 

Jag är lite frusterad över att min dator ännu inte kommit, jag behöver mina filer, foton, betyg, dokument och mappar. Blir sjuk av att sitta med farsgubbens.

Och hörrni - passa på att umgås - "vi föds ensamma -vi dör ingalunda ensamma". Så visst, lite stimulans därimellan skulle sitta fint.

pussnuss.

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ringer inte men kommenterar dig :P maila dina önskemål

2009-07-06 @ 14:33:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Lorena

Du har ett så charmigt sätt att uttrycka dig!



Bästa frullen enligt mig är fjällfil med kornfiberflakes och frukt/bär. Till det osötad macka/mackor med schyssta pålägg, jordnötssmör, avocado och sådant. Till lyx ett glas färskpresssad. DET är frulle det :D



Puss på Jenny!

2009-07-06 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0