Tillåt mig

att vara malligast i byn vid dethär laget! Precis hemkommen från en mils löprunda - mina muskler sviker mig aldrig. Jag är imponerad för första gången på riktigt länge av mig själv. Woo! Nu fattas det bara en mil till så håller jag samma klass som min älskling. Och han är profesionell boxare ska tilläggas. Nu har jag skrytit klart för idag. Eller snarare - nu har jag fått kvällens rason av bekräftelse. Och den kom inifrån. Mig själv. Har ni tänkt på hur hela Sverige inkl bloggosfärens alla bloggare törstar efter bekräftelse.. jag och Carro diskuterar inte sällan detta fenomen - vi vrider och vänder på begreppet framochtillbk - det optimala balans läget krävs att träna på. Det är inte fult att söka bekräftelse. Det är så vi människor fungerar. Men vi kan bättre, vi kan göra annorlunda och på ett smartare sätt.     

Champagnen står på kylning och det finns en rad andledningar att korka upp denna skönhet ikväll! Nu kör vi - helgen är på ingång! 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0