Slutspurten?

Oooolaaalaaa - denna undebara semster vecka har kutat iväg, visst några hjärnceller färre, men det gör inget! Jag kan fortfarande skrattta, äta, drikcka, tänka, älska och dansa - då  är allt i relativ ordning. Ikväll drar jag och min älskling in till Trollhättan för att avsluta veckan med Fallens. Vi har ordnat en liten Trollfest hemma hos mig ikväll - så vi bör kicka igång den fredag. NU. Först och främst kaffe och en lång joggingrunda. I mil. Joho - inga undanflykter för att annan typ av vätska konsumerats under den gångna veckan. Nu kör vi. Igen. Mår ni bra? ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

hehe det där tåget känner jag igen ;) hälsa grebbestad!

2009-07-23 @ 17:15:10
URL: http://helenisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0