Nej minsann,

den här designen gör att jag mår dåligt. Rent ut sagt. Jag flyttar till Paris i augusti - och inte ska det se ut såhär. Den påminner mig om en tid som faktiskt passerat. Nästa vecka får jag ny design till bloggen! Äntligen! Duktiga Jessica kommer att stå för mästerverket. Men jag är kräsen, velig som med allt. Jobbig kund. Tänk jag? Snälla jag - igår hamnade jag i ett riktigt gräl, argumentation men en jämnårig kvinna. Efteråt fick jag dåligt samvete, trots att jag fort. hävdade att jag hade rätt. Men vad f-n, alla sidor måste få komma fram. Så klart, i studen på gott och ont - men på sikt - enbart gott. Så tror jag.

Idag startar årets traditionella Carneval weekend här i Grebbestad! Wow! Det blir bra. Mitt älskade stockholms troll kommer. Jag har inte fixat ett skvatt inför detta. Jag har varit totalt upplsukad av arbete och divesre förberedelser inför Paris. Nu har det visat sig att jag måste åka till Sthlm i slutet på Juli för att skriva ett stort engelska prov under 5 timmar. Det kallas TOEFL testet, Test Of English as a Foregin Language - någon som tagit det? Hur förbereder man sig bäst?  Alltså redan om två veckor vilket innebär timmar av eng. plugg. Men f-n va kul! Jo, jag gör endast sådant som jag tycker är kul numera. Och ja, det funkar. Men från och med nu, ja just precis nu - nu går jag på semester en hel vecka! Ahh! Life is good. Again.


Kommentarer
Postat av: lisa

klart vi måste festa ihop. kan vi inte ses därframme imorn då?! antar att de är bra drag där då ;)

2009-07-10 @ 12:15:17
URL: http://lisarosen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lisa: deal! Jag ringer dig imorgon.

2009-07-10 @ 12:27:09
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/
Postat av: Lorena

Jag tänker på dig ofta med du vackra. Vi träffades så himla kort tid, men du lämnade verkligen avtryck! En så stark personlighet som din är det få som besitter :)



Är så glad för din skull, var av en slump på din gamla blogg igår kväll och så förtjänar ingen att må. Du har återerövrat livet verkar det som...

2009-07-10 @ 12:51:29
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Helena

PARIS!!! fan vad underbart. lycka till där i kärlekens stad. :) önskar jag hade tajmat grebbestadscarnevalen jag med. min kompis daniel är där nu. stora kramar!

2009-07-10 @ 16:53:27
URL: http://helenisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0