Förbannat kluven kärlek.

Kärlek kärlek på väggen där, säg mig vem som i landet kärast är? Jag är kär i ett par fabulösa vackra skor. Dyra som Mr Kamprad o hans bolag tillsammans. Inte riktigt kanske. Men fantastiska som få. Jag drömmer om dem. Varannan natt. Jag har fått ett förslag - men förslaget innebär att jag förbjuds att köpa ett enda par skor under ett helt år. Då får jag dem! Jag spricker i min kluvenhet. Ett löfte blir ju ett löfte. och jag vet inte om jag har psyke för dethär. Paris - höst, vinter och vår? Utan handel av sådana skönheter? Kan det gå? Nja. Jag borde ta upp dethär med min psykolog. Snarast. Vi säger godnatt. Tack för idag mina creamcakes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0