Den svämmar över..

inte garderoben, jag talar om kalendern. När det gäller att slutföra och skicka iväg. Ett berg av handlingar. Jävlar vad `sjukt-i-sista-minuten-jag är`. Tydligen finner jag en viss tjusning med dessa lägen eftersom det snarare har blivit till en regel än ett undantag för mig. Min text och mina bokstäver ser mysko ut - vad är det för fel?? Jag fortsätter ändå. Peters ref. kommer alltså imorgon och likaså Marias. Jag filar de sista på min essay. Jag skriver om self-esteem. Givet. För det har, i mina ögon nästintill blivit en folksjukdom. Alltså bristen på just en sådan. Jag har varit sjuk i en hel vecka vilket gör att Stockholm blir inställt på lördag. Jag löste detta på ett mycket förträffligt sätt.  Mot alla odds. Jag kommer alltså inte hinna skriva engelska testet innan sista ansökningsdagen gått ut till AUP. Visst, nu önska jag mig ändå att himlen kunde vara så generös och skänka mig ett dussin med marginaler. Ingenting är omöjligt. NEJ. Så löd min lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0