Ikväll gör det förbannat ont - det ska gudarna veta.



Pappa körde mig till en kiropraktor i eftermiddag - jag fick en akut tid i Vänersborg. Ska tillbaks redan på fredag. Jag gissar att dåligt underlag under mina löpar pass kan vara en av orsakerna. Det gör så jävla ont ikväll (låt mig åtminstone ömka färdigt), och då vill jag faktiskt hävda att jag annars har en relativ hög smärttröskel. Efter en lång och kämpig dag i skolan tänker jag ta mig friheten att ha en kväll off. Off allt plugg, bestyr, rutiner och måsten. Jag tänker inte röra mig ur fläcken från denna horisontella ställning. Och dåligt samvete tänker jag heller inte ha. Nix. Jag hoppas att jag inte väcker henne när jag plinkar på tangenterna bara. Och för den som inte känner mig sådär innerligt på djupet (haha) är jag alltså inte den som är den, alltså inte den som jagar någon slags emapti á krya på dig respons här inte. Nej nej, inte alls. Inte alls mitt syfte med inlägget.

Egentligen är jag ganska glad idag. Eller ganska så mycket faktiskt. Tack för att jag fick låna din mössa idag - Malin!

Visst är den rosa Salomon fin? Perfekt passform och perfekt rosa (ser ni förresten -vuxenrosa - vuxenpoäng till mig!)

 

 
  

Kommentarer
Postat av: Malin

Har inte vart inne här på länge, tack för samtalet vännen. VILKEN SÖT HUND!!!

2009-02-24 @ 23:19:49
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Lorena

Jenny! Hoppas du mår ok, tänker på dig mycket hur du mår och så, släng gärna iväg nåt litet mess och berätta hur det är. Kram!

2009-02-25 @ 17:33:12
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0