Märklig dag.

Jäklar vad det snöar ute - alldeles lakanvitt! Och jag som kände mig än mer övertygad om att våren var på ingång när jag befann mig i löparspåret tidigt imorse. Den känslan är plötsligt rätt avlägsen. Med all förståelse. Vädret kan då skifta snabbt - jo tack! Det var dessutom en väldigt bizarr morgon, jag har aldrig varit med om något liknande. Jag talar om ett enormt sug (nej inte det sug som du först tänkte på ditt pervo!) som skar igenom hela min..existens. Jo, precis så starkt var det. Men inte vilket sug som helst. Nänä. Utan sug efter mammas nybryggda kaffe. Helt sjukt. Jag hade under natten drömt om just mamis gudomliga kaffe. Det är speciellt. På många sätt. Jag vaknar upp med en sådan total abstinens efter detta KAFFE, och ännu mer sinnesjukt är att kaffet just i denna morgonstund precis är färdig bryggt. ?!?!? Slukar 3 koppar på säkert mindre än 15 min. Har aldrig tidigare inträffat. Vad fan vad det här?!

Nu ska jag ge mig ut på vägarna (så mysigt att åka bil när det snöar) och sedan blir det Donken, mys och film! Blev nämligen ändrade planer då min körlderare ringde återbud pga av sjukdom. Jag som var sådär riktigt laddad inför att sjunga ikväll. Riktigt längtade och det nästan sprattlade i rösten (om något sådant är möjligt?!).

Imorgon kommer jag ägna långa dagen åt "sensoriska processer" - kan bli intressant..eller inte?! Shit vad stört hungrig min mage blev nu. Den lever sannerligen sitt eget liv och följer ingen somhelst "röd tråd".  Men jag ska lära den, jag ska skola om den..på något finurligt vis. Jag kommer nog på något. Som alltid, om jag känner mig själv någonlunda rätt.

Häng kvar:)
Smack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0