Puu och bara en av du!

Massa plugg och skrivning nu. Trött i huvudet. Seminarium imorgon, känner mig förberedd. Jag har "mycket gratis" av det vi går igenom nu. Läser psykologi (biologisk) om ni minns. Jag blir inte klok på mig själv. Jag förblir nog lite knäpp. Det är nog lite sådan jag ska vara. Knäppjök. Det lät iaf rart.

Nu säger jag godnatt, visserligen innan jag knappt sagt hej, men om jag ska hinna läsa senaste veckorevyn, måla naglarna, platta håret och dricka min varma choklad innan det är dags för morgondag får det bli såhär. 

Glömm aldrig att det bara finns ett exemplar av just dig - du!  

(Malin och Lisa tänker på er extra mycket ikväll) 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0