Ditt gränslösa liv?

Intressant, spännande eller förjävligt och skrämmande? Livet alltså. Vad annars. Jag slits i stycke av att ens fundera. Ändå kan jag inte hejda mig. Jag är för nyfiken. Jag är optimist också, så jag kör på det förstnämnda. Nåja, intressant och spännande, det är min höst. Din också? Visst, fan vad det är lätt att snöa in sig i negativa tankebanor, men jag är klokare än så. Ni också. Varför all denna negativitet, varför varför varför? Ingen mår ju bra av utav det. Ibland är vi människor bra ologiska. Vi vill uppnå lycka och förverkliga oss själva , ändå agerar vi inte sällan på ett vis som tar oss ett steg tillbaka. Osmart! Men rätt schysst ändå att varje dag erbjuder en ny chans. En chans att göra annorlunda, göra bättre. Idag ska jag omvandla gårdagens "bra tankar till bättre". You put your limit. 

Ready. Set. Go..and use your SMILE!




Kommentarer
Postat av: Pyttemesen

Tänk vilka kloka ord och dessa kloka tankar som för en vidare i livet.Att vara ständigt nyfiken är att aldrig stanna upp att utvecklas. Kram

2009-08-21 @ 16:16:19
Postat av: Anonym

Pyttemesen: WOW! Du är ju nästan lika klok som moi:)

2009-08-21 @ 19:23:38
Postat av: maritza

vilken vacker bild på dej! :)kramar !

2009-08-23 @ 13:17:48
URL: http://mizzas.blogg.se/
Postat av: Martin

underbart tänkande !!! tack för att du delar med dig av detta vackra :)

2009-09-19 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0