Pepp!

Under sommaren har jag visserligen tränat relativt bra, ätit helt ok, druckit som en 23 - årig flicka (ska) dricka på sommaren, dansat!! sovit utomordentligt ljuvligt bra och omringats av underbara prinsessor o prinssar! Sommaren har varit på alla vis - klaffande! MEN. Nu är hösten på intåg; med de kommer nya rutiner, rigorösa studier, två nya språk, relationer, kulturer och en helt ny stad!  Detta kräver min fullaste koncentration och medvetenhet. Men avec moi - no prob! Hur känner ni inför hösten? Majja - du kommer att bli Dublins bästa montissorilärare, Mamma - tänk att du ska börja plugga igen?!, pappa - your businnes `ll rock denhär hösten!, Peter - när du blir färdig polis dont catch me:), Carooo - min helt igenomsköna carrooo!!, Åsa - dream on, vison on,  Malin o Bella - pussokram imorgon, Marianne -Norges bästa journalist (o snyggaste för den delen också:)) Anna - min framtida kollega? Göran o Anna - bra kloka människor de där, mycket av denna kaliber, Hanne min snart,  shit, från och med nästa vecka granne!!, Maritza - du kommer att älska skåne o malmö!
 
O Rafael, mon boxeur. Tu deja sais quoi!

Haha, tappa tråden helt, inlägget var inte tänkt som det blev skrivet. En förhållandevis "ytlig", jag skulle säga själslig tanke blev något helt annat. Min idée var att skriva ett pepp inlägg till mig själv, i stil med  " nu är det mig mig mig som gäller i höst,  f-n vad snygg o fit jag ska bli, egenlyx o egenglamour. 

Ganska förunderligt hur den föränderliga kraften ter sig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ! jo jag åker imorgon till malmö :) får se hur jag och malmö kommer överens, säkert kommer jag att trivas. :) ha en skön söndag! :) Kramar

2009-08-23 @ 13:20:23
URL: http://mizzas.blogg.se/
Postat av: Majja

Jag älskar min tok tjej... allt kommer gå så bra du å ja Jenny det vet du va!! love u xx

2009-08-28 @ 01:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0