What happens to my person?

Den där stockholmaren börjar smitta av sig med dennes later. Va? Jag låg kvar ap länge och "drog mig" med Penny imorse. Jag kom liksom inte upp. Bokstavligen. Jag ringde och frågade "hur fan tar jag mig upp ur sängen" men denne kunde tyvärr inte hjälpa. Så jag låg kvar. Och drog mig. Nu är jag uppe. Men det var en pers? Jag brukar flyga upp ur sängen, likt en galen tupp och följa mina rutiner klockslagligen (finns överhuvudtaget ordet?) till punkt och pricka. Ni skulle skåda en tidigare morgon hemma hos mig. Jag är som en robot som varken ser eller hör någon eller något. Fullkomligt okontaktbar. Jag inbillade mig, på riktigt att jag var super effektiv och produktiv dessa mornar. Ren och skär luridrejeri. Var det!

Kl 15 kommer mamma o hämtar oss i stan idag - sedan bär det av norrut! Anna - ja! vi blir ju grannar några dagar - kom o hälsa på oss vettja?:)

Ehh...ni hänger väl med oss - through crazy ski parties all night long:) Best for u!

Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0