Be you.

Jag startade denna dag som en prinsessa. Frukost ute i min rosa morgonrock. Trevlig atmosfär. 7 km jogg. Sedan fram mot eftermiddagen blev jag drottning då jag insåg vilka fantastiska veckor jag haft. Inte långt efter insåg jag vilka fantastiska vänner jag har. Fan de bästa man kan ha. Inte behöver jag någon kille. Penny skulle inte gilla det. Däremot verkar min kväll sluta i tiggarens tecken, kylskåpet är tomt,  jag greppar inte allt inför tentan på fredag och så är det något som ligger och gnager, det känns inte helt rätt i mitt hjärta, det är något viktigt som jag inte fullföljt. Kanske borde jag gjort det, kanske inte. Jag saknar dig. 

Jag har haft ett härligt flow under dagen, min låttext är nu färdig skriven. Be you. Mormor gillar den. Jag funderar på att ta med mig gitarren till sången ikväll (mami sjunger du också ikväll?) så kanske Tjolle kan hjälpa mig med några ackord. Nåväl, vackert folk, gör något bra av er kväll!



        


Kommentarer
Postat av: Lorena

Härligt med musikskapande! Blir grymt nyfiken på vad det är för typ av musik det rör sig om, men det kanske du kan skriva på mailen eller nåt sen?



Kram du!

2009-04-15 @ 17:18:55
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0