Party big time!

Jag börjar upskatta dessa dagar, mer och mer faktiskt. Man får liksom lära sig och ha tålamod med sig själv. Jag talar förstås om dessa "dagen - efter". Dagen efter idag är gårdagens klassfest! Vi hade en fantastisk kul kväll! Jag och Maritza värmde upp lite hemma hos mig för att sedan möta upp de andra på Buddys varpå viadre till Sand och kvällen avslutades i ottan hemma hos mig. Summa sumarum -  en idealisk kväll.

Jag har inte gjort någon större kraftansträngning idag, förutom att förflytta mig från sängen till köket/toaletten och var iväg en sväng i förmiddags. Nu har jar gömt mig under mitt sköna duntäcke igen. Jag har ont i fötterna. Jo, nu ser jag mina skoskav från dansen och klackarna igår. Ajaj. Men jag myser och småler för mig själv. Allt känns så bra. Inte perfekt, men det funkar helt ok ändå.

Vet ni vad? Jag är barnfri idag, och jag trodde aldrig att jag skulle sakna mitt knytte så j-vla mycket. Fattta vad empty o vakna upp utan henne imorse. Hon är på äventyr i Grebbestad den lilla sparveln, på besök hos mormor och morfar. 

Jag bloggade inte igår, dagen gick i ett svep. Var klar med skolan och tentan vid 16, middag, mys med Carro, snabb kram med mamma (tack för att du diskade min disk, för mascaran och papperslappen). O well, jag kan inte vara annat än nöjd med tanke på den vinst jag kammat hem på sistone.

(Maritza gumman, jag kommer inte ur sängen mer idag - vi får helt enkelt pratas imorn:) Jag tjuvar några bilder av dig?! 
 
Tack för igår vänner! Och varsågod, njut av lite pics! 



Jag vill börja med att säga som såhär. Ölen smakade bättre än både vatten och cola igår. Idag väljer jag att vända på steken.



Vi var sena till Buddys - vi fastnade i djupa resonemang. Men glada var vi!




Vakten ville ta en bild, hah skum snubbe detdär. 



Hela härliga "psykologi ligan"!



Hooti sweetie drinks shooti mini! Snygging då!



Dancing crew!

 Klockan hade passerade 04.00 snåret, men inget kunde hindra mig. Jag ville utmana Adnan i armbrytning. Jo, det ser kankse ut som om jag tar i för kung och fosterland, men ärligt, jag lät honom vinna. Det är skola på måndag - och varför förstöra den fina klimatet? 



SMACK KVACK♥
 




  


Kommentarer
Postat av: Maritza

hej! nej ännu penglös.. :) men men :)

haha! bra kommentar med armbrytning med adnan, helt rätt, vi skall ju faktiskt va i klass med han en hel månad till så det var bra du lät han vinna för klassfriden. :) imorgon föreläsning, och tisdag BANDURA seminarium... weeeei. :) ha en SKÖN & tyvärr kall söndag.. :) KRAMAR!!!!

2009-04-19 @ 10:48:28
URL: http://mizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0