NLP - Practitioner.

Hur kan jag ta så fel vad gäller datum och dagar? Hur är det möjligt? Jag är en snurrig get. Vi åker till hundfjället nästa vecka (säsongsavslutning) och fick precis mail av Stefan Olsson (författare till böckerna "att få saker att hända" och må bra under tiden du lyckas") ang. datum, pris och plats. Jag var övertygad om att kursen (NLP) skulle starta veckan efter Sälen. Jag hade missuppfattat det helt. Nu är jag så j-vla förbannad (ledsen). Jag hade t.o.m fått ett special pris utifrån min situation. 

F.A.A.A.A.A.A.N. Hur ska jag nu göra. Samtidigt som jag bara längtar att få sippra gott vin med Carro i solen - i fjällen. Ehh det klart jag inte bangar resan. Familjen och vännerna är viktigare och går före. Min personliga utveckling har inget bäst före datum. Så sant så. Familjen, jag och Caroline skulle bli ledsna, och då blir jag ledsen. Och det vill jag inte. Jag vill vara glad. Valet blev därmed lätt. 

Nu är det glömt. Det är gudagalet vad en  blogg kan hjälpa. Det är faktiskt inte klokt. Besvikelsen är som bortblåst.

Tillbaka till tenta - plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0