Alberto vs Ricky - Elsa vs Marilyn?

Jag kan bara instämma med Maritza - ingen het spanjor som vi valt att fördjupa hos i här inte! Men nu är jag iaf klar! Härligt! Jag gillar hans teori, han har en klar poäng. Och jag vill berätta att med hjälp av mina "inre bilder" och min oerhörda förmåga till livlig fantasi var det plötsligt ingen gammal gubbe i socialpsykologi jag satt och arbeta med utan idag har jag umgåts med självaste Ricky Martin all day long! Haha -  att "visualisera" skulle man väl kunna säga? Men jäklar vad roligt det blev att plugga! Så killar nästa gång ni ska göra ett grupparbete om, låt säga Elsa Beskow prova då att visualisera Marilyn Monroe! Jag tror mig nämligen att det kan ge fabulösa resultat!



 
Undra vad pappa ska hitta på för påskbus för sina anställda detta år.. ni skulle sett han förra året. Jag hoppar att visa en bild på honom här på bloggen, utklädd till en blommig påskekärring med massa rött klet på läpparna. Men det lockar kan jag säga. Men jag väljer att avstå för allas bästa. 

Det är synd att klockan börjar bli kväll nu och att jag ska upp tidigt imorgon, jag vill ha ut mer av dagen, jag vill göra mer denna måndag! Men det hinns inte med för nu ska jag laga min "mesostpannkaka" och allas skinkomelett. Det finns liksom ingen som överhuvudtaget kan förstå hur jag kan bre mesost på mina pannkakor. Men det struntar jag i!

    


Kommentarer
Postat av: lisa

Tack hjärtat! Love

2009-04-06 @ 21:22:13
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: maritza

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!! vilken jämförelse!! :) HAHA! vad glad jag blev .. :) och jo, jag tror du har helt rätt, det handlar om att visualisera. . :) hörs senare ! kram!

2009-04-07 @ 13:59:31
URL: http://mizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0