Våga, vilja vinna..?

är temat på morgondagens frukostmöte på högskolan Väst. Mötet tar sin början med lite frukostmingel (sött va?) fram till 08.00, varpå två karrärister (notera att detta är, i mitt personliga tycke en definitonsfråga, vad är karriär för dig osv..) tar över. Fokus kommer att ligga på egen företagande och entreprenörskap. Föreläsarna är härifrån regionen och har förhoppningsvis svaren på många av mina frågor. Jag ser verkligen fram emot detta, då det är precis vad jag behöver just nu-inspiration, motivation och lite renfakta på det. Perfekt. För säkerhets skull ställer jag alla klockor som jag kan hitta här i min lilla apartemento (läs endast en styck klocka för de två andra har ju slut på batteri), för detta får inte missas. Inte under några somhelst omständigheter, om jag så kommer iklädd endast nattsärk, hehe.

Vågar..vill..vinner Jenny om hon satsar på det som hennes hjärta, verkligen brinner för?! Helhjärtat med andra ord..jag har nog alltför många gånger gjort saker och ting (omedvetet) halvhjärtat.

Ge mig, åtminstone halva svaret imorgon!

Sing a long-hörs imorn:)

ps.
Peter ringde nyss å sa " men goingen tänk om du får vitt bröd i frukostfrallan imorgon"..jag måste ha fibrer och grovt bröd för att överhuvudtaget funka på morgonkvisten, nämligen. ds. 

Killar tänker tydligen mer än vad vi tjejer tycks tro..


Kommentarer
Postat av: Mamms

Godnatt tänker på dig har nu rensat kantareller i 3 tim. Fixar resten i morgon KRAMIS

2008-09-02 @ 23:42:11
Postat av: mats

Hoppas det var intressant och grattis till att du fixat färgerna!

2008-09-03 @ 08:40:50
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Kate

hmm...killar tänker när de vill anser jag.. ;)

2008-09-04 @ 22:48:11
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0