Underbara känsla, stanna för alltid hos mig.

Tjohooo! Hur mår mina trollbarn? Jodå, vi har nog alla en bit av det lilla barn vi en gång var kvar inom oss. Vissa har det mer än andra. Jag är fortfarande mycket barn, men inte mig emot.

Jag fick precis ett sms, hur kan ETT ENDASTE SMS förändra allt?! Med hjälp av några meningar från en mycket vis och klok människa surfar jag just nu på "rosa fluffiga moln". Jag vill stanna här.

Jag har en underbar känsla inom mig. En känsla jag aldrig tidigare bekantat mig med. Det här är unikt. Wow.




Kommentarer
Postat av: mamms

Surfa så länge du kan på den känslan: Med rätt känsla och rätta personer runt dig kommer du snabbare fram till dina mål kramis

2008-10-14 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0