Skiftar från olika perioder, men just nu..



 

 1. blir jag glad över att associera med känslan hur havet klunkar (auditivt),  rör sig (visuellt) och mitt däribland står jag.. 




 2. blir jag glad över att skratta, fjanta, handla blodpudding på ICA, föra en och en annan djup diskusion med min trollunge Carro.



 3. blir jag glad över att,  tillsist då, steka och äta upp den där jävla puddingen (ja, de blev lite brända och jaaa du har förmodligen sett bättre skurna "blodpuddingsnittar")



Nu härnäst? Lägga på ett rejält kol! Måste fixa mig, sola, duscha, ringa några samtal, plugga 1 timme (det är ju söndag), skriva en uppgift tills imorgon och så äta förstås. Äta bör man annars dör man!

Sedan kommer Lisafisa och besöker mig, myspys det! Så det blir nog stan och kanske en film ikvälll.

Just det ja, hehe, fan vad jag tjötar nu..men om 2 veckor..gaahh säger jag till det! Jag är galen..ja, jag är nog det.

LOVE♥

Kommentarer
Postat av: anna.

din blogg är så mysig jenny. jag blir varm i magen av den.

2008-10-22 @ 00:53:10
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0