Ge mig nytt. Annorlunda, nyskapande och toppa det med lite crazybananas.

 

Jag behöver förändra en del saker, praktiska bitar såväl som på det personliga planet. Jag ska skaffa mig det jag behöver, jag är vrålhungrig och känner konstant törst efter något nytt. Jag behöver helt enkelt förändra en hel fucking jävla bunt med saker. Och det nu. Nu nu nu nu nu. Inte imorgon, helst igår också. Jobbigt det blev nu.

Jag tror lång promenaden ikväll tillsammans med bästa sällskap fick mig att vakna upp ur min lilla bubbla. Trött och förbannat less på allt som sker via slentrian, på rutin och i enlighet med gamla uråldriga vanor. Mitt liv är så icke produktivt för närvarande. Det gör mig galen och knäpp. Jag ska ändra på det. Ok.

Nytt!!!!!! Ge mig nytt, ge mig allt!!, men det måste vara nytt. Innovation från och med imorgon. Eller varför inte börja redan nu? Nu får det räcka och jag kliver, här på stuts ut ur mitt skal. Jag ska byta ut det till ett sprillans nytt!

Hörs imorgon, förhoppningsvis på ett helt nytt sätt. (ja, jag läser en kurs i "personligt entreprenörskap" och ja, lite skadad tycks jag redan hunnit bli).

sing along all night long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0