Min relation till Fjällbrynt.



Lite stördo tycker jag faktiskt, måste jag säga, ja verkligen! Dessa två ting i form av en mesost och ett paket messmör är mina "två 24/7 cravings". Helt sjukt va?! Måtte hon inte valt något lite mer delikat..kan nog för flertalet vara en första tänkt tanke.

Jag äter deras produkter till, ja bokstavligen allt och var jag än befinner mig. Om jag så jobbar i baren någonstans på Oxfordstreet för att knega ihop pengar till min ocker hyra eller om jag är placerad på bästkusten ute till havs!

Det visste ni inte om mig va-haha! Så för denne som aldrig smakat på något från deras sortiment-do it now!

Nu ska jag vara kreativ en stund-känner hur det bubblar..yeeehaaaow!

And to my dear loves!!, hur har ni det allesammans?! Jag har saknat er. Det har jag. Tro fan inget annat.

(jag ska fixa en total makeover för bloggen-det har ju för fan börjat växa gråa hår här-bläää!!)

Kommentarer
Postat av: Kate

Åh fy...blä!

Usch, min tunga krullar sig!

2008-10-10 @ 19:51:08
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0