En gåva till far!




                                                                                                                                                                                    
Jag har precis kommit hem efter en liten shopping runda, och voilá-dagens absoluta kap ser ni här  ↑

(pappa samlar nämligen på elefanter, stora som små-och snart får han två nya tillskott till sin samling och dessa i en klockren färg som rosa!!)

Är det inte underbart att fynda kap och sedan ge bort dem till någon man tycker om? Så jag hoppas verkligen att mitt päron till pappa ska gilla dem. Jag är dock lite tveksam vad gäller färgen..

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken lycka dom är välkomna hem till sina kompisar

TACK TACK TACK TACK TACK

2008-10-08 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0