Ett skepp kommer lastat..men var?!

Det är smått akut nu. Jag måste skriva av mig. Tömma och lasta av några kilo med ord, tankar och funderingar. Det blir lixsom för tungt att bära allt på sina axlarna. Nog är jag en stark flicka, men i detta avseende skulle jag behövt en avsevärt större "muskelmassa". Om det nu, mot all förmodan skulle sitta där.. vilket det ju inte gör.  

Men jag vet inte om jag törs här. Jorrå, jag har allt vissa gränser och en spärr i det jag talar och skriver om..dvs i offentliga sammanhang då. Så det blir nog till att öppna ett nytt word dokument. Och detta på stuberten, helst igår.

Kärlek,
Ninni

Kommentarer
Postat av: mats

Skriv på, det hjälper att få ur sig eländet! Och behöver du några råd så säg till.

2008-10-12 @ 17:44:57
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Mamms

Hej svejs Du är duktig på att skriva av dig lilla pyttemes

2008-10-12 @ 19:49:53
Postat av: Ninni

Mami: fan vad skamligt att det blev "pyttemes" pga av den där mesosten:) men gott som sjtton är det ju!

äter det just nu:)



2008-10-12 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0