Jätte kul och en jätte förälskelse!

Ja - jätte kul att många av mina gamla läsare hittat tillbaka hit, och jag lovar er att jag är tillbaka, mer än någonsin! Jag är här för att stanna!

Har ni någonsin känt en sådan där känsla, en känsla att ni lixsom känner er förälskade -utan att för den saken är någon hottie inblandad? Jag är upp över öronen förälskad, men i vem eller vad vet jag inte. En märklig, men underbar känsla. Nä, för jag vill inte tro att det har något med min nuvarande "form av flört" att göra..visserligen gick det ringa hett till i vår konversation igår, men det här handlar inte om honom. Inte om någon av det manliga könet för den delen heller. Jag talar om en förälskelse utifrån helt ny dimension.

Idag är jag tacksam för så mycket:

-att jag snart åker till världens bästa Majja i Dublin.
-att jag fick en ny mobil av pappa idag!! - Sony Ericssons nya C905 (jag säger bara gryyyyyym cam!!)
-att jag blivit tillfrågad att vara fadder för en liten rackare!
-att jag haft några riktigt givande och inspirerande "coach samtal" med underbara människor.
-att jag är JAG!

WOW för en dag! Och WOW för en kväll jag har framför mig!

It´s like I`m in heaven..

 
yeah!!!!!! (nej nej nej - förälskelsen lr flörten har inget med mannen på bilden att göra)


Kommentarer
Postat av: mats

WOW! Grattis! Till allt!!

2008-11-26 @ 20:01:28
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag kan bara säga, tack för att du finns!

2008-11-26 @ 20:16:53
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0