Minirace i Roma bilder!

Kära läsare, eftersom jag idag tillbringat en lång stund med att fixa min profilbild och beskrivning (det dröjde bara sisådär 4 mån sooooory) tänkte jag också visa några bilder från Roma turen ( resan vi belönades med under norska tv-serien "Singel i byen").

Att vara med i en Norsk Realityserie kan tyckas det ena och det andra, men jag hävdar att det är en upplevelse och erfarenhet du alltid kommer att bära med dig i livet. Kanske på gott, kanske på ont eller bådadera. Personligen ångrar jag inte en sekund att jag ställde upp - det var ett äventyr jag sent kommer att glömma. Svårt liksom, jag vann ju för kattsingen! Skämtåsido. Idag är jag två viktiga, fina vänner rikare, Marianne och Erik.

Alla borde ta chansen att göra något sådär helt "crazy" (ett ordval som vederbörande norman ofta använde:)) någon gång under sitt liv. Du lär dig av allt du ställs inför, givetvis är inte all lärdom av godo, men då lärde du dig iaf just det.  Mina tips och råd till er söta läsare,  ta för er (va nästintill åpna), utmana er själva, prova allt ni hinner med, men framförallt, lev det förbaskade livet! 

Gå inte runt och var pryd - hörrni lägg av med det. Meningslöst. Totalt. Ni är värda att skratta så att tårarna rinner och uppleva allt vad livet faktiskt innebär. Ingenting är omöjligt- det vägrar då jag att tro.

Nåväl sötingar..här bjuder jag på några bilder från underbara-vackra-Roma!

Enjoy! 



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack!

2008-05-29 @ 09:31:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0