Kuckiliku!

Det gäller att ha det rätta "flowet i sitt liv"..det är då saker fungerar..de är då problemen får lösningar.

Så fort jag aviker från rutinen, tar den där extra powernapen (när jag egentligen borde uträttat något helt annat) då är det kört. Kontrollmänniska? jo tack, så det räcker och blir över till halva Afrikas befolkning. Jag märker att jag är ganksa otydlig många gånger, men det är charmen med mig. Hihi. Lite i alla fall. Ibland är jag som en öppen bok (som mamma brukar uttrycka det) men ibland stänger jag in mig i snigelns lilla skal. Det är trångt, svettigt och varmt därinne. Nu lämnar jag dig lille snigel-nu vill jag ut. Bye bye!

Jag har kommit fram till en sak, att människor ter sig jävligt ologiskt. Man vet det "rätta" men handlar/agerar det "orätta". Skumt.

Nä, här blir inga barn gjorda inte, nu måste jag fixa lite smått å gott. Förresten, M ring en gång till från jobbet, jag har tid att prata nu gumman:) Haha skönt när arbetsgivaren står för telefonkostnaderna, privata sådana också..Ehh så länge ingen upptäcker oss så kör vi på som vanligt..ellerhur min pussgurka:)

Ha en dundrans skön dag!
KRAM KRAM!


Kommentarer
Postat av: mic

Hejsan har en blogg nu där läsarna får fråga vart de vill! ställ gärna en fråga! :D

2008-05-07 @ 15:14:44
URL: http://Baabie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0