Jag lever-var så säker!

Vet ni vad???? Jag klarade tentan i Internationell ekonomi - jag har varit riktigt osäker på om det hade gått vägen eller inte, men se där ja - det höll! Ninni kan minsann! Ååå vilken lättnad - puuu vad skönt. Dagens bästa nyhet och den hade tajming som sjutton. Den satt fint.

P åker till Magaluf ikväll - där var vi för tre år sedan, nostalgi hello. Grabbarna grus, Casablanca, Glade viking - varför fick inte jag följa med i resväskan? Hur stor plats kan jag ta liksom?! Buuu - jag är lite put nu.

Aja, jag får la smida vidare på mina små planer..en vacker dag kommer dem att bli stora. Min drivkraft säger mig det.

Ikväll har jag mumsat ost/kex och choklad, hälsokost där ja..ehh jag springer bort det imorn! Men nu måste jag komma i säng i tid ikväll..jag ska iaf ge det ett tappert försök.

Förresten, är det någon som har några konkreta råd på hur det fungerar med utlandsstudier?

Hoppas mina babes har det fint!

puss puss,
Jenny

Kommentarer
Postat av: Kate

Congrats söt!

2008-05-21 @ 19:42:36
URL: http://ulovekate.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Nu blev det nostalgi här. Har också härliga minnen från Magaluf för X antal år sedan. Fanns ett ställe som hette Saxos (eller ngt sådant) som var favoriten=)

Ha det bra!

2008-06-10 @ 21:51:06
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0